7 клас до 10.05

Доброго дня, шановні семикласники! Ви всі помітили, даю завдання трішки пізніше і даю їх на виконання аж до кінця наступного тижня, тобто до 10.05 включно! (хотіла, щоб ви трішки відпочили) ☺

Отже, шо ж саме ми будемо вивчати і які завдання виконувати:


1. Опрацюйте §55-56 підручника.


2. Перегляньте відео:
"Цікаві факти про Індію" Зверніть увагу, у відео вживають слово "індіанці". Це неправильно! Чому? Тому що корінне населення Індії - це "індійці", "індуси". А от "індіАНці" - це корінне населення Америки. Таку назву дав їм мореплавець Христофор Колумб, коли, відкриваючи Америку, вважав, що відкрив Індію.

"Китай" (російською)
"Японія" (вибачте, також російською)

3. Усно дайте відповіді на запитання вкінці параграфів

4. Ми завершуємо вивчення теми "Євразія". Тому, будь ласка, письмово виконайте запитання і завдання для самоконтролю на ст. 247. Виконану роботу сфотографуйте та відправте мені на електронну пошту alyagritsenko4@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім'я.

5. Виконайте тест на платформі "На урок" натиснувши посилання (обов'язково вказуйте своє прізвище та ім'я).

P.S для тих, хто не скидав мені попередні завдання на електронну пошту, я їх також чекаю, тому виконуйте і скидайте!

Бажаю успіхів! =)

Комментарии

Популярные сообщения