6 клас до 10.05

Доброго дня, шановні шестикласники! Ви всі помітили, даю завдання трішки пізніше і даю їх на виконання аж до кінця наступного тижня, тобто до 10.05 включно! (хотіла, щоб ви трішки відпочили) ☺

Отже, шо ж саме ми будемо вивчати і які завдання виконувати:

1. Перегляньте відеоуроки:
"Підземні води"
"Охорона вод суходолу. Якість питної води"
"Охорона вод Світового океану"

2. Опрацюйте §53 підручника.

3. Ми завершуємо вивчення теми "Гідросфера". Тому, будь ласка, письмово виконайте запитання і завдання для самоконтролю на ст. 211. Виконану роботу сфотографуйте та відправте мені на електронну пошту alyagritsenko4@gmail.com. Не забудьте вказати своє прізвище та ім'я.

4. Переходимо до вивчення наступної теми географії, яка називається "Біосфера та грунти". Опрацюйте §54 підручника "Біосфера".

5. У понеділок, 04.05 у Всеукраїнській школі онлайн вийде відеоурок до теми "Біосфера". Як тільки він з'явиться в мережі, я додам посилання на нього сюди.

6. Виконайте тест на платформі "На урок" натиснувши посилання (обов'язково вказуйте своє прізвище та ім'я).

P.S для тих, хто не скидав мені попередні завдання на електронну пошту, я їх також чекаю, тому виконуйте і скидайте!

Бажаю успіхів! =)

Комментарии

Популярные сообщения